close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ציוד כושר שיט- ציוד לסירות

מערכת שורשכט חשוון, תשעז30/11/2016

אין הרבה חוויות נפלאות יותר מאשר הפלגה עם הסירה בים הפתוח, באגם המאפשר זאת או במקור מים אחר

תגיות:
סירה מתנפחת לדייג
צילום: יח"צ אתר seatrade

אין הרבה חוויות נפלאות יותר מאשר הפלגה עם הסירה בים הפתוח, באגם המאפשר זאת או במקור מים אחר. עליכם לזכור שעם כל ההנאה שבדבר, ההפלגה עלולה להיות מסוכנת בתנאים שונים. המטרה שלכם היא לא רק לדאוג לכוח אדם מיומן בתפעול הסירה, אלא גם לציוד מגוון שיאפשר לכם לתפעל אותה בנוחות ובבטיחות. למרבה השמחה, בזה הרגע אנחנו נכנסים לתחום רחב מאד, הכולל שלל פריטים בהם תוכלו להצטייד בפשטות.

מה כולל ציוד לסירות?

ציוד לסירות מציע לנו הרבה מאד פריטים שהופכים לרלוונטיים כמעט בכל הפלגה. זה מתחיל עם ציוד הבטיחות, אותו אתם צריכים כמובן לרכוש לקראת ההפלגות. גלגלי הצלה יכולים להציל חיים, וכך גם חגורות הצלה. ציוד הבטיחות לסירה כולל גם זרקור ימי, גנץ טלסקופי, חבל צף ועוד פריטים חשובים אחרים. בתחום הניווט, אין ספק כי כל סירה זקוקה לגלגל הגה ולמערכות ניווט וקשר.

רבים היוצאים ללב ים נזקקים לחבלים מסוגים שונים, למשל לצורך עגינת הסירה, יחד עם ציוד משלים: אבזם לרצועה, אולר ימאים, גלגלת בודדת לחבל וכן הלאה. בתחום המפרשנות, החשוב לא פחות, תמצאו פריטים דוגמת בולדוג לחבל או דגל לזיהוי כיוון הרוח. חלק ניכר מהציוד הדרוש לסירות הוא אלקטרוני, כשבין הדוגמאות ניתן להזכיר רמקולים ימיים, בסיס לאנטנה או מחברים שונים.

כמובן, הפריטים שציינו כאן אינם מתקרבים למלוא רשימת האפשרויות בתחום. לצד הציוד שהזכרנו כאן תמצאו אינספור פריטים אחרים בתחומי אינסטלציה, עגלות וכיסויים, פירזול, כננות הרמה ועוד.

לכל סירה יש צרכים משלה

הציוד הספציפי לו אתם זקוקים בסירה שלכם תלוי במאפיינים שלה – מבחינת הגודל, למשל – אך הוא תלוי גם בסוג ההפלגות שאתם מעוניינים לבצע באמצעותה. העצה הטובה ביותר שניתן להעניק לכם היא לגשת לחנות המוכרת ציוד לסירה, להסביר לאנשיה את כל מה שחשוב שהם ידעו על הסוגיות הללו ולבחון את הפתרונות אותם הם מספקים.

מכיוון שחלק ניכר מהציוד מצריך התקנה על גבי הסירה, מומלץ לראות האם ניתן מענה גם מהבחינה הזו. שאלה אחרת היא האם החברה מספקת גם שירותי תחזוקה או תיקונים של הציוד בעת הצורך, מה שיספק לכם שקט נפשי וכתובת לפנות אליה בכל שאלה ובעיה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה